Strategi

Salgsstrategi

Fire sideløbende salgskanaler

1

Vi anvender crowdfunding til at skabe vores fundament. Både i forhold til finansiering, men ikke mindst for forhold til kendskab og geografisk udbredelse. Hvis kampagnerne virker efter hensigten, får vi omtale i de rette medier. Vi gentager kampagnerne med flere af vores kollektioner og på flere crowdfundingplatforme.

2

Når vi har demonstreret salg i en crowdfundingkampagne, er der større sandsynlighed for også at få vores produkter ind i butikker og webshops. Vi kontakter butikkerne i et geografisk (EU) overskueligt område på mail og telefon og fortæller dem om vores succes med vores produkter.

3

Vi har de unikke domæner til designersshop.com og -.dk.

Vi åbner en webshop, hvor vi sælger vores egne produkter direkte til forbrugeren. Desuden tager vi andres produkter ind og forstærker økonomien. Ved at åbne en webshop under et andet brand undgår vi at komme i bad standing hos butikkerne når vi sælger direkte til slutbruger.

4

Vi åbner vores egne butikker. Forbrugeren vil stadig gerne se, mærke, opleve og prøve produkterne. Specielt siddemøbler og selvfølgelig senge.

Kapitalbehov

Broen Design 2008 Aps har et lager af madrasser liggende til omtrent 150.000 kr, som sælger meget langsomt. Desuden har firmaet en forfaldende momsgæld på ca 50.000 kr. Desuden skal der afleveres årsregnskab snarest.

Til at gennemføre en crowdfundingkampagne skal vi bruge 50-100.000 kr.

Udviklingsscenarier

Der er flere scenarier for, hvordan vi fortsætter afhængigt af, hvor mange penge vi rejser. Men der skal også træffes en beslutning om, hvad vi gør, hvis vi ikke når vores mindstemål.

Vi når vores målsætning om 100- 150.000 kr

Vi kontakter alle relevante butikker og webshops i EU og bygger det op på traditionel vis.

Vi sælger for 500.000 kr

Vi kontakter alle relevante butikker og webshops i EU

Vi åbner webshoppen Designers Shop med et mindre udvalg af andres produkter og fuld fokus på vores egne.

Vi udvikler standerlamper og andre produkter til flere crowdfundingkampagner.

Vi sælger for 1.500.000 kr

Vi kontakter alle relevante butikker og webshops i EU

Vi åbner webshoppen Designers Shop med et mindre udvalg af andres produkter og fuld fokus på vores egne.

Vi udvikler standerlamper og andre produkter til flere crowdfundingkampagner.

Vi åbner vores første Designers Shop butik.

Vi sælger for 1 mio $ – 6,7 mio kr

Vi kontakter alle relevante butikker og webshops i EU, USA og andre relevante markeder.

Vi åbner webshoppen Designers Shop med et mindre udvalg af andres produkter og fuld fokus på vores egne.

Vi udvikler mange nye produkter til flere crowdfundingkampagner og egne butikker (1 mio kr).

Vi åbner 10 Designers Shop butikker (2 mio).

Vi indretter montagelinie (200 tkr)

Vi bruger 1 mio kr på markedsføring.